Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното-не работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното-не работи

    Здравейте колеги ,имам алфата от година ве4е, но тази сутрин ми направи следния проблем давам на контакт и парното се вкю4ва както нормално , спирам го и си паля колата и след това решавам да си го вклю4а добре ама след това изобщо не се вклю4и,проверихме бушона, мотор4ето оказаха 4е са здрави също проверихме и тока от клю4ето до мотор4ето и се оказа 4е кабела които идва от клю4а за парното влиза в един Нагревател Нагнетател Моторни съпротивляващ Елемент номера му е 52466964-12v до там има ток и от този съпротивляващ елемент излизат три кабел4ета от които в две от тях има ток а в едното кабел4е няма ,та въпроса ми е дали може от там да идва проблем с липсата на парното , климатроника и тои не работи но аз и без това нямам фреон ?


    edit: лека забележка- ако не ти е повреден клавиша, ползвай буквичката "Ч" вместо 4. виждам че в подписа ти не пише 2.Ч JTD
    Last edited by fiore; d.m.y г., 13:23.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

  • #2
    Първоначално публикувано от stif_mmm Покажи съобщение
    Здравейте колеги ,имам алфата от година ве4е, но тази сутрин ми направи следния проблем давам на контакт и парното се вкю4ва както нормално , спирам го и си паля колата и след това решавам да си го вклю4а добре ама след това изобщо не се вклю4и,проверихме бушона, мотор4ето оказаха 4е са здрави също проверихме и тока от клю4ето до мотор4ето и се оказа 4е кабела които идва от клю4а за парното влиза в един Нагревател Нагнетател Моторни съпротивляващ Елемент номера му е 52466964-12v до там има ток и от този съпротивляващ елемент излизат три кабел4ета от които в две от тях има ток а в едното кабел4е няма ,та въпроса ми е дали може от там да идва проблем с липсата на парното , климатроника и тои не работи но аз и без това нямам фреон ?
    Нямаш фреон? Това е и отговорът, донякъде.
    Тъй като днес е топло, най-вероятно климатроника се опитва да включи компресора, системата е празна и не тръгва нищо. Задай му максимално висока температура и тогава виж какво е положението.
    Относно буксата - мисля си, че е правилно да има 2 плюса и минус.
    sigpic

    Comment


    • #3
      климатроника не включва компресора докато не натиснеш копчето в купето за климатроника,тъка че това за фреона е пълна глупост,да не би врътката да ти се е прецакала?

      апък и дори да няма фреон вентилатора пак трябва да си върти.

      а да,провай да му набиеш два чука отляво и отдясно може пък да тръгне...
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #4
        Не ти работи винтилатора, не парното нали.
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
          климатроника не включва компресора докато не натиснеш копчето в купето за климатроника,тъка че това за фреона е пълна глупост,да не би врътката да ти се е прецакала?

          апък и дори да няма фреон вентилатора пак трябва да си върти.

          а да,провай да му набиеш два чука отляво и отдясно може пък да тръгне...
          Изпразни си системата и пробвай да включиш климатика.
          Ако тръгне, значи е глупост, ако не ... сещай се
          Какво копче те гони, като има позиция "Ауто", на която електрониката решава какво да направи спрямо външна, вътрешна температура и т.н.?
          При положение, че няма фреон, това означава някакъв вид грешка. От къде си сигурен, че не са свързани нещата? Все пак това са го правили по-умни хора от мен и теб
          Мисля си, че не с чук, а с ритник ще е по-добре
          Виж, че е написал "нямам парно", а не вентилатор!

          Към колегата, че аман от усери ... отиди някъде, където сервизират климатични системи, за да проверят всичко - фреон, моторчета, платка и т.н.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Парното няма нищо общо с компресора на климатика. Или, ако нямаш фреон и не ти включи климатика парното си работи, благодарение на температурата на двигателя и вентилатора в купето. Проблема на колегата поизлиза СПОРЕД МЕН от релето което контролира скоростта на винтилатора с номер който е описал в първия си пост.
            Last edited by Galeano; d.m.y г., 03:23.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Не ти работи винтилатора, не парното нали.
              то4но не ми работи вентилатора когато е в купето , но го свалихме да го проверим и се оказа 4е си работи нормално все си мисля 4е от онова реле ли платка ли не го знам два от трите кабела те4е ток но от единия никакав го няма и не може да завърти явно вентилатора , вси4ко друго е проверено
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD ''98 ( 140 k.c.)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от stif_mmm Покажи съобщение
                то4но не ми работи вентилатора когато е в купето , но го свалихме да го проверим и се оказа 4е си работи нормално все си мисля 4е от онова реле ли платка ли не го знам два от трите кабела те4е ток но от единия никакав го няма и не може да завърти явно вентилатора , вси4ко друго е проверено
                Колега, пиши като го смениш колко пари е въпросното реле.
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от stif_mmm Покажи съобщение
                  то4но не ми работи вентилатора когато е в купето , но го свалихме да го проверим и се оказа 4е си работи нормално все си мисля 4е от онова реле ли платка ли не го знам два от трите кабела те4е ток но от единия никакав го няма и не може да завърти явно вентилатора , вси4ко друго е проверено
                  Първо провери дали е от него, като вземеш от някой колега или морга само за проба.
                  На мен ремонта ми струваше 15лв. На платката има две /мисля съпротивления/ ако е от тях ще стане, но има и един чип, ако е от него незнам дали ще се намери.
                  Ново струва 130-140лв.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                    Изпразни си системата и пробвай да включиш климатика.
                    Ако тръгне, значи е глупост, ако не ... сещай се
                    Какво копче те гони, като има позиция "Ауто", на която електрониката решава какво да направи спрямо външна, вътрешна температура и т.н.?
                    При положение, че няма фреон, това означава някакъв вид грешка. От къде си сигурен, че не са свързани нещата? Все пак това са го правили по-умни хора от мен и теб
                    Мисля си, че не с чук, а с ритник ще е по-добре
                    Виж, че е написал "нямам парно", а не вентилатор!

                    Към колегата, че аман от усери ... отиди някъде, където сервизират климатични системи, за да проверят всичко - фреон, моторчета, платка и т.н.
                    абе човек не се дърви мн.
                    може да не съм се изказал достатъчно разбиераемо,исках да кажа това което колегата е написал след мен

                    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                    Парното няма нищо общо с компресора на климатика. Или, ако нямаш фреон и не ти включи климатика парното си работи, благодарение на температурата на двигателя и вентилатора в купето. Проблема на колегата поизлиза СПОРЕД МЕН от релето което контролира скоростта на винтилатора с номер който е описал в първия си пост.

                    "Виж, че е написал "нямам парно", а не вентилатор!"----- прочете ли изобщо какво е написал?
                    при мен климатика никога не се е включвал сам!?!??!
                    Last edited by zimin; d.m.y г., 16:44.
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                      абе човек не се дърви мн.
                      може да не съм се изказал достатъчно разбиераемо,исках да кажа това което колегата е написал след мен




                      "Виж, че е написал "нямам парно", а не вентилатор!"----- прочете ли изобщо какво е написал?
                      при мен климатика никога не се е включвал сам!?!??!
                      NO COMMENT

                      Евала морски
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                        абе човек не се дърви мн.
                        може да не съм се изказал достатъчно разбиераемо,исках да кажа това което колегата е написал след мен




                        "Виж, че е написал "нямам парно", а не вентилатор!"----- прочете ли изобщо какво е написал?
                        при мен климатика никога не се е включвал сам!?!??!

                        Колкега пак не си се изказал достатъчнмо разбираемо.. Прочети и осмисли пак темата. На човека не му работи вентилатора въпреки,че е писал парното. Това няма нищо общо с твоя климатик.
                        sigpic Alfasud/156 1.8ex
                        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                        Comment


                        • #13
                          Здравей те, аз имам следния проблем, от няколко дни забелязвам така като примерно парното е на ауто или 1,2 и го усиля на 3 и за миг спира да духа и после трагва. Днес обаче усилвам го и спря нацяло. Въртях всички посоки, но не и го оставих на 4 и след малко пак започна да духа. Някаква идея?
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Нормално е, когато е на ауто да се държи по този начин

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Нормално е, когато е на ауто да се държи по този начин
                              Той казва че е на ралични степени.Можеби имаш проблем в управлението на вентилатора,ако не е там,най-вероятно някоя клапа,156-цата си прави тест на всички компоненти по вентилацията преди да почне да духа.Ако има проблем някъде се бави доста или спира въобще да духа.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X